Проточили колокол, тепер нема щаблів і все рівнесенько. Але трохи занадто взяв токар за проточку - 50 грн + доставка в та з Миколаїва 52+наклейка колодок 100 = 202грн. Чи варто ?
Що ж будемо експерементувати, діватись вже нікуда.
Те що колодки на всю поверхню, я вважаю це добре, отже більша поверхня зчеплення-швидкий старт, але... змінилась мабуть вага, тобто на меньших обертах буде вже їхати, якщо буде так, то треба шукати жорстріші пружини, а вон в свою чергу будуть скоріше ломати вуха на колодках. Поставим , побачим, було б добре, щоб нічого вже б не міняти. До речі, чи то притерлось зчеплення, чи що зробилось, але сьогодні проїхався та здивувався як він пре, зьявилась тяга, що правда не на самому старті, а стартує десь з 3500, але починаючи десь з 10 км\г, шо танк, принаймі я їхав один. А ще задовбав цей ПЗ (пусковий збагачувач), він працює, але занадто довго опускається голка, спочатку дуже високі обороти, а потім поїздивши хв. 10 нада підгазовувать, не тримаються оберти. зроблю його повністю ручним з часом.


Що ж будемо експерементувати, діватись вже нікуда.
Те що колодки на всю поверхню, я вважаю це добре, отже більша поверхня зчеплення-швидкий старт, але... змінилась мабуть вага, тобто на меньших обертах буде вже їхати, якщо буде так, то треба шукати жорстріші пружини, а вон в свою чергу будуть скоріше ломати вуха на колодках. Поставим , побачим, було б добре, щоб нічого вже б не міняти. До речі, чи то притерлось зчеплення, чи що зробилось, але сьогодні проїхався та здивувався як він пре, зьявилась тяга, що правда не на самому старті, а стартує десь з 3500, але починаючи десь з 10 км\г, шо танк, принаймі я їхав один. А ще задовбав цей ПЗ (пусковий збагачувач), він працює, але занадто довго опускається голка, спочатку дуже високі обороти, а потім поїздивши хв. 10 нада підгазовувать, не тримаються оберти. зроблю його повністю ручним з часом.


Немає коментарів:
Дописати коментар