Отже, забігаючи наперед, скажу, все пройшло успішно.
Почали.
Було замінено- поршень с кільцями, ланцюг ГРМ, сальник коленвалу.
Палець оставив той самий, якось він мене більш залишив в довірі
Потім вирішив провести ревізію редуктора, і не даремно.
Почали.
Було замінено- поршень с кільцями, ланцюг ГРМ, сальник коленвалу.
Палець оставив той самий, якось він мене більш залишив в довірі
Два підшипники, що на кришці ( 6303/Р6 С&U, 6205/Р53) полетіли в мусорку. Також замінив сальник на валу колеса.
Сайленблоки на кріпленні амортів , теж поміняв.
Ось такий вигляд мав Бравік
Дійшла черга саленблоків кріплення двигуна
Намучався з ними, незнав як іх вибити, але на наступний день, пішов до токаря, він накрутив різьбу та обратним молотком вібив їх
Суппорта теж прошли ревізію, підшипники на передньому колесі пішли теж у мусорку, дуже дивно, наче японія, а відходили лише сезон.
Потім усе зібрав, позаливав масло, охлаждайку та почав заводити. Хвилювався дуже.
Пізніше виявилось, що не працює належним чином датчик температури, бо охлаждайка вже парувала, а стрілка завмерла на половині. А парувала, бо небуло оберту через радіатор. Не правільно поставив шток на помпу. Цю проблему я вірішив.
Отже обкатка. Вже наїздив 300 км. 4000-4500 обертів, більше не давав. Наразі замінив мастило. вже короткочасно розганяв до 80 км\г (близько 5200) поки мене влаштовує. Старт
повільний, але схапує на 2200. потім двигун їде до 4000, нешвидко розгонюючись варіатором до 60 км\г. після 80 км\г, я відчуваю, що ще можно крутить та крутить, але зарано такі оберти давать
Що ж, завтра на Житомир, після завтра на Київ, трохи покатаюсь.
Немає коментарів:
Дописати коментар