Дорога в Веселе була довгою, бо тяглися з причепом з середньою швидкістю 40-50 км \ год, нічого, повільно, але впевнено, пару разів зупинялися відпочити, відлити, кави попити. Зрідка ловив себе, що сплю. Поглядаючи через заднє вікно на причіп, хитаючийся як на хвилях, міркував про причину несправності скута. Повз пролітали краси гір, і инколи приходила думка, що на моті зовсім по іншому себе відчуваєш, побачивши все це.

Години до 9 проїхавши Судак, в'їхали в Веселе.

Нас зустрічали Макс на СІБІХі і Саня на Юбрікі з Сумської області, які приїхали за кілька днів раніше.
Ми розташувалися в приватному секторі, мопед поставив на літній стоянці біля будинку. Відразу ж заходився шукати причину. Залив у свічковий отвір бенза, начебто схоплював, але не заводиться. Здзвонилися з компетентними людьми. Та я й сам розумів, що треба знімати голову. Бо чи з клапанами проблема, або кільця полягли. Розібравши, переконався в повній непридатності кілець. Вони зараза, залягли, при цьому подряпавши циліндр і поршень. Палець перегрівся і став синім. Ось і прокотився без охлаждайкі. А це походу неправильного свідчення датчика охолодження, адже він перегрів не показує, як стояла на середині стрілка, я і думав, що все в порядку. Так ну а тепер по ланцюжку розумів, що де те витік, а з'ясувати можу тільки коли заведу двиг.
Тепер розумію, що це проблема, але вирішувана, в кращому випадку поміняти ЦПГ на нову, або розточувати цей циліндр під 72 мм і шукати поршень кільця і палець. Через деякий час телефоную до Одеси, ЦПГ буде через 4 дні як мінімум. Довго, шукаємо інші рішення. Виявилося у друзів є двиг в зборі, який можна поставити, а по приїзду додому, відіслати назад поштою. Ну це вже, що то. Було прийнято рішення, так і зробити. Але двиг забрати треба в Севастополі. Я вже був до цього готовий.
Але дзвінок ще одного друга з Орджінікідзе, обрадував, як не можна до речі.
Він збирався по приїзду сюди, поміняти собі ЦПГ на нову. Виявилося, що свою стару він віддасть мені БЕЗОПЛАТНО, тобто задарма. І приїде він завтра.
Каже: «Недаремно я затримався на день, як відчував».
САША, величезне тобі спасибі.
Вже з легкістю в душі, ми святкували перший день нашої зустрічі. Приїхали МАО з дружиною, і пару нових друзів.

Під накриттям Мій Бравік


Нічний рятівник Юрка



Навіть встигли зловити пару рибок


І куди ж без шашлику



Вранці наступного дня Макс надав у користування свою Хондочку Сібіху, так як до моря км 3 їхати треба, спочатку сам я покатався, згадав механіку, а потім вже і Люду ззаду посадив. Море найчистіше, пляж порожній.

Макс з Сашком пішли половити рибу, Рома з сином Богданом полізли на стежку Галіціна.Я З Людою був там минулого року, тому не пішов. Хоча краси там неймоверні.











Накупавшись вдосталь, поїхав зустрічати Сашу ZZtop. Благополучно його зустрівши, повернулися на базу. Там поставивши поруч СКУТ, почали операцію заміни донорських органів)). Саша був добре підкований технічно, тому я був просто помічником, і в усьому його слухався)). Хотів до вечора вже зробити скут, щоб завтра з друзями рвонути на пам'ятки Керчі подивитися, але трохи довелося покопатися, внеслись деякі нюанси. Зробили ревізію голови, клапана попритирали, що у його двигуні, що у моєму. Шліфанулі саму голову, коротше зробили те, що треба було зробити.
Ну і потім була вечеря.


Майстер Саша ZZtop з дружиною


Бородатий дядько-приключенець


Юнний байкер



і вечірнє море



Відповідно вранці наступного дня я не був готовий до поїздки.
Поки хлопці каталися до східного узбережжя, я вже зібрав двиг і пробував його завести.
Саша свій завів, і новий поршень, радісно забурчав в новому циліндрі. Через кілька спроб, і мій двиг подав життя, монотонним звуком. Радості не було меж. З одним розібрався, тепер розбираємося з охолодженням.
Потьоків так і не виявив, але зрозумів, що двигун не охолоджується. Першим до огляду помпа, виявилася, немає причин для хвилювання, все працює. Далі термостат, а ось він, зараза, полетів у смітник, він спрацював, і давно спрацював, так і залишився чи то в напівзакритому положенні, чи то в напіввідкритому. Ну ладно зараз не зима, можна і без нього їздити. Ну от і радіатор. Я його зняв і в подиві шукаю патьоки. Сашко каже:
- А ти його давно чистив?
- Я його з народження не чистив, так, коли мийка, щіткою поєлозив, і все.
Глянув я на світ крізь нього, а світла, то й не видно.
Терміново збираємося в Судак і їдемо на його скуті на мийку де є Керхер.
Не чекав я побачити стільки бруду в цьому маленькому радіаторі, під тиском вибивається з усіх отворів. Ну ось і ще одна причина перегріву двигуна.
Тому собі на майбутнє, ДИВИСЬ ЗА СТАНОМ РАДІАТОРА. На помилках вчишся.
Приїхали, всі встановив на місце. Остання перевірка, двигун працює, дісталися до робочої температури, вентилятор охолодження включився, чекаююю ...
Вентилятор виключився, УРААА! Все працює. Пізніше знайшов сітку, і встановив перед радіатором, дуже допомагає.
Увечері вже приїхали хлопці, кажуть, що часу було мало, щоб все подивитися.
Біля Коктебеля зустрілися з мотокомовськими байкерами.










У наступній частині покатухи по ПБК, не без пригод))
Далі буде ... ">
Години до 9 проїхавши Судак, в'їхали в Веселе.
Нас зустрічали Макс на СІБІХі і Саня на Юбрікі з Сумської області, які приїхали за кілька днів раніше.
Ми розташувалися в приватному секторі, мопед поставив на літній стоянці біля будинку. Відразу ж заходився шукати причину. Залив у свічковий отвір бенза, начебто схоплював, але не заводиться. Здзвонилися з компетентними людьми. Та я й сам розумів, що треба знімати голову. Бо чи з клапанами проблема, або кільця полягли. Розібравши, переконався в повній непридатності кілець. Вони зараза, залягли, при цьому подряпавши циліндр і поршень. Палець перегрівся і став синім. Ось і прокотився без охлаждайкі. А це походу неправильного свідчення датчика охолодження, адже він перегрів не показує, як стояла на середині стрілка, я і думав, що все в порядку. Так ну а тепер по ланцюжку розумів, що де те витік, а з'ясувати можу тільки коли заведу двиг.
Тепер розумію, що це проблема, але вирішувана, в кращому випадку поміняти ЦПГ на нову, або розточувати цей циліндр під 72 мм і шукати поршень кільця і палець. Через деякий час телефоную до Одеси, ЦПГ буде через 4 дні як мінімум. Довго, шукаємо інші рішення. Виявилося у друзів є двиг в зборі, який можна поставити, а по приїзду додому, відіслати назад поштою. Ну це вже, що то. Було прийнято рішення, так і зробити. Але двиг забрати треба в Севастополі. Я вже був до цього готовий.
Але дзвінок ще одного друга з Орджінікідзе, обрадував, як не можна до речі.
Він збирався по приїзду сюди, поміняти собі ЦПГ на нову. Виявилося, що свою стару він віддасть мені БЕЗОПЛАТНО, тобто задарма. І приїде він завтра.
Каже: «Недаремно я затримався на день, як відчував».
САША, величезне тобі спасибі.
Вже з легкістю в душі, ми святкували перший день нашої зустрічі. Приїхали МАО з дружиною, і пару нових друзів.
Під накриттям Мій Бравік
Нічний рятівник Юрка
Навіть встигли зловити пару рибок
І куди ж без шашлику
Вранці наступного дня Макс надав у користування свою Хондочку Сібіху, так як до моря км 3 їхати треба, спочатку сам я покатався, згадав механіку, а потім вже і Люду ззаду посадив. Море найчистіше, пляж порожній.
Макс з Сашком пішли половити рибу, Рома з сином Богданом полізли на стежку Галіціна.Я З Людою був там минулого року, тому не пішов. Хоча краси там неймоверні.
Накупавшись вдосталь, поїхав зустрічати Сашу ZZtop. Благополучно його зустрівши, повернулися на базу. Там поставивши поруч СКУТ, почали операцію заміни донорських органів)). Саша був добре підкований технічно, тому я був просто помічником, і в усьому його слухався)). Хотів до вечора вже зробити скут, щоб завтра з друзями рвонути на пам'ятки Керчі подивитися, але трохи довелося покопатися, внеслись деякі нюанси. Зробили ревізію голови, клапана попритирали, що у його двигуні, що у моєму. Шліфанулі саму голову, коротше зробили те, що треба було зробити.
Ну і потім була вечеря.
Майстер Саша ZZtop з дружиною
Бородатий дядько-приключенець
Юнний байкер
і вечірнє море
Відповідно вранці наступного дня я не був готовий до поїздки.
Поки хлопці каталися до східного узбережжя, я вже зібрав двиг і пробував його завести.
Саша свій завів, і новий поршень, радісно забурчав в новому циліндрі. Через кілька спроб, і мій двиг подав життя, монотонним звуком. Радості не було меж. З одним розібрався, тепер розбираємося з охолодженням.
Потьоків так і не виявив, але зрозумів, що двигун не охолоджується. Першим до огляду помпа, виявилася, немає причин для хвилювання, все працює. Далі термостат, а ось він, зараза, полетів у смітник, він спрацював, і давно спрацював, так і залишився чи то в напівзакритому положенні, чи то в напіввідкритому. Ну ладно зараз не зима, можна і без нього їздити. Ну от і радіатор. Я його зняв і в подиві шукаю патьоки. Сашко каже:
- А ти його давно чистив?
- Я його з народження не чистив, так, коли мийка, щіткою поєлозив, і все.
Глянув я на світ крізь нього, а світла, то й не видно.
Терміново збираємося в Судак і їдемо на його скуті на мийку де є Керхер.
Не чекав я побачити стільки бруду в цьому маленькому радіаторі, під тиском вибивається з усіх отворів. Ну ось і ще одна причина перегріву двигуна.
Тому собі на майбутнє, ДИВИСЬ ЗА СТАНОМ РАДІАТОРА. На помилках вчишся.
Приїхали, всі встановив на місце. Остання перевірка, двигун працює, дісталися до робочої температури, вентилятор охолодження включився, чекаююю ...
Вентилятор виключився, УРААА! Все працює. Пізніше знайшов сітку, і встановив перед радіатором, дуже допомагає.
Увечері вже приїхали хлопці, кажуть, що часу було мало, щоб все подивитися.
Біля Коктебеля зустрілися з мотокомовськими байкерами.
У наступній частині покатухи по ПБК, не без пригод))
Далі буде ... ">
Немає коментарів:
Дописати коментар